Totaal aantal pageviews

dinsdag 27 november 2012

Me even voorstellen ...

Mijn naam is Vicky Peyffers ,  Twee jaar en half geleden kreeg ik te horen dat ik ziek was , Ik lijd aan het Ehlers Danlos syndroom.
In mijn geval het Type III met een overlapping naar het Type I , in gewone patiënten taal , het hypermobile type met kenmerken van het klassieke type.
Ehlers Danlos is een erfelijke bindweefsel aandoening , je krijgt het dus mee vanaf je geboorte. De bedoeling van mijn schrijven is , jullie , de lezers een kijkje te geven in mijn leven , hoe het is om hier mee om te gaan.
Maar vooral om ook naast de slechte minder goede dagen te tonen hoe mooi het leven ook kan zijn , al heb je een zware chronische aandoening.

Hoe het allemaal begon , krijg je nog allemaal te lezen in de schrijfsels die volgen.
Ooit stond ik aan het randje van opgeven , maar de vechtlust is er weer.
Ik hoop dat ik via deze weg mensen kan inspireren ,hoe in soms in kleine dingen het geluk te vinden is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten